Διατροφικές Συμβουλές για το κοινό κρυολόγημα και τη γρίπη

  • Μια υγιεινή, ισορροπημένη διατροφήυψηλής περιεκτικότητας σε φρούτα, λαχανικά, ολικής αλέσεως και σιτηρά, και χαμηλής περιεκτικότητας σε απλά σάκχαρα και λιπαρά, βοηθά να ενισχύσεται το ανοσοποιητικό σας σύστημα
  • Τρώτε περισσότερα εσπεριδοειδή και χυμούς για την βιταμίνη C και τα βιοφλανοειδή που περιέχουν
  • Αυξήστε τη πρόσληψης τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε ψευδάργυρο όπως σπανάκι, Garbanzo φασόλια, σπόροι κολοκύθας, και σαρδέλες
  • Αυξήστε την πρόσληψη τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε σελήνιο όπως οστρακοείδη, ολικής αλέσεως δημητριακά και καρύδια Βραζιλίας.
  • Πίνετε άφθονα υγρά όπως νερό, αραιωμένοι χυμοί λαχανικών και τσάι από βότανα για την αποφυγή αφυδάτωσης. Στον πονόλαιμο βοηθούν τα ζεστά ροφήματα με μέλι.
  • Η κοτόσουπα με μανέστρα περιέχει ήπια αντιβιοτικά και αποσυμφορητικές ιδιότητες (σύμφωνα με κάποιες πρόσφατες έρευνες καθώς και τοJournal of Medicine της Νέας Αγγλίας).
  • Τρώτε λιγότερα γαλακτοκομικά προϊόντα.
  • Μειώστε την πρόσληψη καφεΐνης.
  • Αυξήστε την κατανάλωση σε σκόρδο και κρεμμύδι, καθώς αποτελούν φυσικά αντιβιοτικά και ενισχυτικά του ανοσοποιητικού συστήματος. Προσθέστε ολόκληρες σκελίδες σκόρδου στις σούπες σας. Έαν ζεστάνετε πρώτα το σκόρδο στο φούρνο μικροκυμάτων, διατηρείται καλύτερα το συστατικό alliin (η κύρια θεραπευτική ουσία).
  • Πικάντικες τροφές θα σας καθαρίσουν το ιγμόρειο, τη μύτη και τους πνεύμονες σας.
  • Αποφύγετε το αλκοόλ.Το αλκοόλ πρήζει τους βρογχικούς σας σωλήνες.
Facebooktwitterlinkedinmail