Πώς μπορώ να ξεκολλήσω τη ζυγαριά;

Το βάρος των πρώτων μηνών χάθηκε και πλέον ανεβαίνετε στη ζυγαριά με περισσότερο κέφι βάζοντας τον πήχη όλο και ψηλά, όμως η ζυγαριά έχει πάψει να σας υπακούει. Έχει σταματήσει την καθοδική πορεία που είχατε συνηθίσει κι αισθάνεστε ότι παραμένετε στάσιμοι. Πώς μπορείτε να αντιμετωπίσετε αυτή την κατάσταση;

Προτού υποθέσετε ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα, αναρωτηθείτε: Αισθάνεστε καλύτερα; Τα ρούχα εφαρμόζουν καλύτερα στο σώμα σας; Μήπως χάνετε απλά πόντους και όχι κιλά, επειδή το βάρος των μυών είναι πλέον μεγαλύτερο από πριν παρόλο που το λίπος σας έχει λιγοστέψει; Εξακολουθείτε να χάνετε, αλλά με βραδύτερο ρυθμό; Ίσως χρειαστεί να συνεχίσετε λίγο περισσότερο, κάνοντας μικρές τροποποιήσεις στο ημερήσιο διαιτολόγιό και την καθημερινότητά σας.

  • Μειώστε την ποσότητα των υδατανθράκων που καταναλώνετε καθημερινά μόνο κατά 5 με 10 γραμμάρια.
  • Ταυτόχρονα αυξήστε την ποσότητα του λίπους και μειώστε την πρωτεΐνη.
  • Μην γίνεστε θύματα των “κρυφών” υδατανθράκων, όπως αυτοί βρίσκονται σε επεξεργασμένα τρόφιμα ή φάρμακα που περιέχουν ζάχαρη. Εντοπίστε τους και απομακρυνθείτε από αυτούς.
  • Αυξήστε τα επίπεδα δραστηριότητάς σας.
  • Εξετάστε την πιθανότητα αντικατάστασης της φαρμακευτικής αγωγής που ήδη λαμβάνετε και μπορεί να επηρεάζει τον μεταβολισμό σας, όπως κάποια ορμονική θεραπεία ή λήψη αντικαταθλιπτικών, με νέα φάρμακα, ύστερα από συνεννόηση μόνο με τον γιατρό σας.
  • Πιείτε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια νερό ημερησίως.
  • Μείνετε μακριά από την απερίσκεπτη κατανάλωση τεχνητών γλυκαντικών, τυριών, και τη λήψη συμπληρωματικής πρωτεΐνης.
Facebooktwitterlinkedinmail